Όταν η Ευτυχία νίκησε την… Άννα Μαρία και η μυθοπλασία στους τελικούς των ριάλιτι


Αν πηγαίναμε λίγα χρόνια πίσω, την επόμενη ημέρα μετά από έναν τελικό ριάλιτι παιχνιδιού, θα κάναμε λόγο για τα εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης που πέτυχε. Αλλά όπως φαίνεται τα πράγματα στο ελληνικό τηλεοπτικό τοπίο έχουν αλλάξει και σε μια βραδιά που είχαμε όχι έναν, αλλά δύο τελικούς ριάλιτι (Big Brother στο ΣΚΑΪ και Bachelor στον Alpha) το «χαρτί» της τηλεθέασης πήρε μία ταινία, η «Ευτυχία» που προβλήθηκε για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση από τον ΑΝΤ1.

Το βράδυ της Παρασκευής (18/12), λοιπόν, το κανάλι του Αμαρουσίου ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής της prime time με την «Ευτυχία» να καθηλώνει μπροστά στους τηλεοπτικούς δέκτες 1.750.000 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού!  Η  ελληνική παραγωγή του 2019, που είχε ενθουσιάσει το κοινό όταν βγήκε στις κινηματογραφικές αίθουσες, έβγαλε νοκ άουτ τον ανταγωνισμό και υπερίσχυσε σε όλα τα κοινά με μεγάλη διαφορά, μονοπωλώντας το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού καθ’ όλη τη διάρκεια της προβολής της.

Από τότε που η Ελλάδα στο μακρινό 2001 έκανε Πρωτοχρονιά με τον Τσάκα και τον Πρόδρομο, τους δύο φιναλίστ του πρώτου Big Brother, μέχρι σήμερα φαίνεται πως έχουν αλλάξει πολλά. Και όπως μαρτυρούν και τα νούμερα τηλεθέασης, το τηλεοπτικό κοινό έδειξε σαφή προτίμηση στην «Ευτυχία» του Άγγελου Φραντζή – που προβλήθηκε σε Α’ τηλεοπτική μετάδοση – σε σχέση με τη νικήτρια Άννα Μαρία Ψυχαράκη του «Μεγάλου Αδελφού». Αλλά και σε σχέση με τον “Εργένη”, Παναγιώτη Βασιλάκο, ο οποίος βρήκε τελικά τον έρωτα στο πρόσωπο της Νικολέττας.

Συγκεκριμένα, η ταινία «χτύπησε» 31,6% στο δυναμικό κοινό 18-54 αφήνοντας πίσω το δεύτερο κανάλι με 12,7 μονάδες. Ο ΑΝΤ1 έκοψε πρώτος το νήμα και στο σύνολο κοινού με 32,8 % και προηγήθηκε κατά 14,8 μονάδες από τον δεύτερο. Στις γυναίκες κατέγραψε σε επιμέρους κοινά 41,2% και στους άνδρες 37,7%, αντίστοιχα.

Η συναρπαστική ζωή της μεγάλης Ελληνίδας στιχουργού Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου συγκίνησε και το Twitter, με την ταινία το βράδυ της Παρασκευής να είναι πρώτο trend στη διάρκεια προβολής της, αφήνοντας κι εκεί πίσω τα δύο ριάλιτι. Μάλιστα, οι χρήστες έσπευσαν να… υποκλιθούν σε αυτήν.

Δείτε παρακάτω κάποια tweets:





Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *